Vi anbefaler alle våre kunder å sjekke ut nettsiden til Folkehelseinstituttet for den nyeste infoen og råd angående coronaviruset. Trykk HER for å lese mer på Folkehelseinstituttet sine hjemmesider.

Etter Helsedirektoratets vedtak fremgår det at autorisert helsepersonell og helse- og omsorgstjenester skal opprettholdes, og fysioterapi er en av disse tjenestene.

Grunnet forsiktighetstiltak for å begrense convid- 19 smitte,  velger vi å stenge det meste av driften på klinikken i en begrenset periode.
Vi vil være tilgjengelige pr telefon og mail for veiledning og informasjon.  Gå inn på “Våre terapeuter” for å finne kontaktinformasjon til de ulike behandlerne.

Hvis du har time ønsker vi at du ringer oss, skriver en SMS eller sender oss en epost dersom du:
– Er forkjølet, har rennende nese eller redusert allmenntilstand?
– Har vondt i halsen, hoster eller er tungpustet?
– Har feber eller nedsatt immunforsvar?
– Har alvorlig nyre- eller leversykdom?
– Har vært i utlandet utenom Norden i løpet av de siste 14 dager?
– Har vært i kontakt med koronasmittet?
– Har vært i utlandet de siste 14 dagene (27.02.2020)?

Det er spesielt viktig at risikopasienter ikke utsettes for smitte

• Eldre personer (> 65 år)
  • Personer med underliggende kronisk sykdom som hjerte-karsykdom (kardiovaskulær sykdom), diabetes, kronisk lungesykdom, kreft og høyt blodtrykk (hypertensjon)
  • Personer som røyker, har mulig også en høyere risiko for alvorlig forløp av koronarvirus-sykdommen